Vanliga Frågor
1) Börja med att säkerställa att din adress är samma som den du uppgav när du lade din beställning.
2) Är du registrerad på adressen med ditt namn på brevlådan? Annars kommer inte posten kunna hitta din brevlåda och där med inte leverera ditt paket.
3) Om alla dina uppgifter stämmer och du ändå inte mottagit ditt paket inom 10 arbetsdagar, är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig självklart.
Alla våra ordrar skickas innom 24 timmar. Leveranstiden beror på vilket leveransalternativ som du valt i kassan.
Nej, vi har i dagsläget ingen fysisk butik.
Du får din vara levererad hem till din brevlåda.
Nej, det går inte att göra ändringar online, men hör av dig via e-post till kundtjänst så försöker vi lösa din förfrågan.
Alla våra skal är till 100% kompatibla med trådlös laddning.
Det är precisa utskärningar för knapparna.
Vi skickar alla våra beställningar från Sverige.
Om du kontaktar oss kan vi kontrollera hur långt din order har kommit i processen och går det att annullera din order gör vi det.
Har du en fråga angående oss eller våra produkter?
Tveka inte att kontakta oss så svarar vi inom 24 timmar alla helgfria vardagar.
Skicka ett mail till: contact@reborndevice.com
Har du inte fått svar inom 24 timmar?
Kolla din skräppost.