FAQ
Välkommen till vår FAQ. Vi har försökt svara på de vanligaste frågorna.
För vanliga frågor om en specifik produkt, besök produktsidan för den produkt du vill lära dig mer om.
Frakt & Retur
Nedan finns några vanliga frågor om frakt, returer och byten
Kan jag returnera/byta min beställning?
Oanvända varor köpta via vår hemsida kan returneras eller bytas inom 30 dagar efter köpet. Om du vill göra med en retur eller byte, vänligen kontakta supporten för detaljerade instruktioner.
Jag har inte fått min beställning inom 10 arbetsdagar.
1) Börja med att se till att din adress är densamma som den du angav när du gjorde din beställning.
2) Är du registrerad på adressen med ditt namn på brevlådan? Annars kommer posten inte att kunna hitta din brevlåda och levererar därför inte ditt paket.
3) Om alla dina uppgifter stämmer och du fortfarande inte har fått ditt paket inom 10 arbetsdagar är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig självklart.
Hur lång är din leveranstid?
Alla våra beställningar skickas inom 24 timmar på helgfria vardagar. Leveranstiden mellan 1 - 3 arbetsdagar.
Hur får jag mina varor levererade?
Du får dina varor levererade till din brevlåda eller ett lokalt utlämningsställe.
Vart skickar ni era produkter från?
Vi skickar alla våra beställningar från Sverige.
Hur spårar jag min beställning?
Du kommer omedelbart att få ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer och en länk för din beställning. För mer exakt spårningsinformation, använd spårningsinformationen i e-postmeddelandet och använd 17track eller parcelsapp för den bästa spårningsupplevelsen.
Order
Nedan finns några vanliga frågor om beställningar
Kan jag avboka min beställning?
Genom att kontakta oss kan vi granska din beställning. Om du vill avboka, och om det är möjligt, kommer vi att fortsätta med avbokningen åt dig.
Kan jag själv komplettera/ändra min beställning?
Nej, det går inte att göra ändringar online, men hör av dig via kundtjänst via mail så försöker vi lösa din förfrågan.
Min beställning saknar varor. Vad ska jag göra?
Om det saknades varor i din beställning, kontakta supporten för att få problemet löst. Se till att inkludera ditt ordernummer och ett foto på allt du fått (inklusive förpackningen).
Jag fick ett annat skal än det jag beställde. Vad ska jag göra?
Om du har fått fel skal, kontakta supporten för att få problemet löst. Se till att inkludera ditt ordernummer och ett foto på allt du fått.
Jag vet inte vad mitt ordernummer är. Hur kan jag hitta det?
Du hittar ditt ordernummer genom att referera till orderkvittot som skickades till den e-postadress som användes vid kassan. Om du inte kan hitta ett beställningskvitto i din inkorg betyder det att du förmodligen gjorde ett stavfel i din e-postadress i kassan. Kontakta supporten för ytterligare hjälp.